Ders değerlendirme formu aşağıdaki 19 soruyu içerir:
- S1 Okutmanın sınıf için hazırlıklılık seviyesi nasıldı …
- S2 Okutmanın etkin iletişim ve açıklama becerisi nasıldı ….
- S3 Okutmanın ihtiyaç duyulduğunda yardım etme istekliliği nasıldı …
- S4 Eğitmenin sınıf zamanını etkin şekilde kullanımı nasıldı ..
- S5 Okutmanın şevki (yani enerjisi, yüreklendiriciliği, motivasyonu) nasıldı …
- S6 Okutmanın öğrencilerin öğrenme ve ilerlemesi ile ilgili ilgisi nasıldı …
- S7 Okutmanın öğrencilere karşı tutumu nasıldı …
- S8 Dersten elde edilmiş olan bilginin miktarı nasıldı …
- S9 Derste kullanılmış olan materyaller (kitaplar, notlar, okumalar, vb.) nasıldı ….
- S10 Ana konuyu öğrenmem konusunda bana yardımcı olması açısından, öğretme yöntemleri, (yani ders verme, sınıf içi aktiviteler, grup çalışması, tartışmalar, vb.) nasıldı …
- S11 Öğrenmeyi ölçmek için kullanılan yöntemler (yani sınavlar, ödevler, raporlar, projeler, vb.) nasıldı …
- S12 Dersin organizasyonu (yani yapısı, eksiksizliği, mantıksal akışı) nasıldı …
- S13 Bu dersteki zorluk seviyesi nasıldı …
- S14 Genel olarak okutman nasıldı …
- S15 Genel olarak ders nasıldı …
- S16 Bu dönemin sonunda bu dersten ne not alacağınızı düşünüyorsunuz?
- S17 Dönem boyunca resmi sınıf toplantıları (yani dersler, laboratuvarlar, problem veya tartışma oturumları) dışında yaklaşık olarak haftada kaç saat bu ders için çalıştınız?
- S18 Bu dönem dahilinde bu dersin kaç sınıfını kaçırdınız?
- S19 Bu dersteki zorluk seviyesi nasıldı …